Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

اطلاعیه استانداری پیرامون استعفای فرماندار بیجار/ماموریت استاندار کردستان به معاون سیاسی

اطلاعیه استانداری پیرامون استعفای فرماندار بیجار/ماموریت استاندار کردستان به معاون سیاسی

در پی انتشار خبر استعفای فرماندار شهرستان بیجار، روابط عمومی استانداری کردستان در اطلاعیه‌ای توضیحاتی در این خصوص جهت تنویر افکار عمومی منتشر کرد.

اطلاعیه استانداری پیرامون استعفای فرماندار بیجار/ماموریت استاندار کردستان به معاون سیاسی

به گزارش آموزش php از سنندج، روابط عمومی استانداری کردستان پیرامون استعفای فرماندار بیجار اطلاعیه‌‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به این شرح است: در پی انتشار خبر «استعفای فرماندار شهرستان بیجار و موضوعات مطروحه‌ی پیرامون»، بدینوسیله مطالب ذیل جهت تنویر افکار عمومی ارائه می‌گردد: متن استعفای آقای احمدرضا قاسمی با امضای ایشان برخلاف شئون اداری (یک روز بعد از انتشار در فضای رسانه‌ای و مجازی) در تاریخ ۲۶ فروردین از طریق ارسال نمابر برای استانداری ارسال شد که به استحضار استاندار محترم کردستان رسید و پی نوشت ایشان به شرح زیر اعلام می‌گردد: «بسمه تعالی جناب آقای رمضانی معاون محترم سیاسی با سلام با عنایت به نتایج ارزیابی‌های متعدد که منتج به ضرورت تغییر فرماندار شهرستان بیجار شده بود و از آنجا که در متن استعفای جناب آقای قاسمی ادعاهایی مطرح شده است، لازم است: ۱- روشنگری لازم پیرامون دلایل مطروحه در متن استعفا توسط روابط عمومی انجام گیرد. ۲-اقدامات مربوط به عزل و جابجایی از طریق معاونت محترم سیاسی وزارت کشور دنبال شود. ۳-امور مربوط به شهرستان تا تعیین گزینه جدید توسط معاون سیاسی فرمانداری با دقت و جدیت انجام گیرد و خللی در روند کارها صورت نگیرد.» انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

ائتلاف آمریکایی برای خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای

د آوریل 17 , 2023
برخی از اعضای گروه 7 ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.