Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

افزایش تقاضای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری/ مشکل برق 3 شهرک تا 10 سال آینده رفع شد

افزایش تقاضای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری/ مشکل برق 3 شهرک تا 10 سال آینده رفع شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: حجم تقاضا برای زمین‌های شهرک‌های صنعتی استان به سمتی رفته که برای تامین زمین در شهر‌ک‌های مورد تقاضا با مشکل مواجه هستیم.

افزایش تقاضای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری/ مشکل برق 3 شهرک تا 10 سال آینده رفع شد

به گزارش آموزش php از شهرکرد، محمدکاظم منزوی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صنعت یکی از بخش‌های اقتصادی مهم استان است، گفت: چهارمحال و بختیاری خدمات بسیار مهمی را به بخش‌های مختلف کشور عرضه می‌کند. سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی و ارائه خدمات به صنایع کوچک ۲ عاملی است که در هماهنگی امور اقتصادی استانداری مورد توجه قرار گرفت و به اتفاق تیم اقتصادی استان زیرساخت‌های جدیدی در شهرک‌های صنعتی ایجاد شد و در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی شهرکرد، سفیددشت و بروجن مشکل برق را تا ۱۰ سال آینده مرتفع کرده‌ایم. وی ادامه داد: کمبود آب شرب در شهرک‌های صنعتی و پروژه انتقال پساب شهرکرد به شهرک صنعتی و فولاد سفیددشت ۲ پروژه مهم و در دست اقدام است که در این مسیر تعداد زیادی از واحدهای صنعتی از این پساب که در تصفیه‌خانه شهرکرد تهیه می‌شود استفاده می‌کنند. منزوی بیان داشت: اتفاقات خوبی در تامین زیرساخت‌های جدید و تعریف شهرک‌های صنعتی جدید در استان افتاده است که این عملیات هزینه بالایی داشت و تأمین آن برای شرکت‌های صنعتی کمک مسئولان کشوری را می‌طلبد. وی با اشاره به اینکه ۴۰۰ طرح‌ صنعتی استان به پیشرفت فیزیکی بالا رسیده‌اند، اظهار داشت: حجم تقاضا برای زمین‌های شهرک‌های صنعتی به سمتی رفته که برای تامین زمین در شهر‌ک‌های متقاضی‌محور با مشکل مواجه هستیم و نتوانستیم خدمت شایانی به صنعتگران داشته باشیم. منزوی با اشاره به اینکه حضور اصناف به عنوان واحدهای صنعتی کوچک در شهرک‌های صنعتی برای ما بسیار مهم است، بیان داشت: امسال واگذاری زمین به صنوف کلید خورده و قول داده‌ایم که تا پایان سال به صنف درودگران، پوشاک و فلزکاران تعداد قابل توجهی زمین در ابعاد کوچک واگذار کنیم. پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

دنبال جایی برای یک تفرج زنانه/ عضو شورای شهر شیراز: مکان‌یابی باغ بانوان در مناطق یازده‌گانه شیراز انجام شده است

س فوریه 21 , 2023
در این گوشه پارک، چند بانو روی نیمکت‌هایی به موازات یکدیگر نشسته‌اند اما از رفتار و کلامشان مشخص است جای امن‌تر و دنجی برای گفتگو و تفریح می‌خواهند. جایی مختص یک تفرج زنانه.