مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در سال گذشته بیش از 455 هزار تماس مشترکین استان زنجان با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت ثبت شد.
علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفتوگو با فارس اظهار کرد: از تعداد کل تماسهای دریافتی توسط مرکز ارتباط با مشتریان شرکت، بیش از 100 هزار تماس توسط کارشناسان مرکز مپرای این شرکت پاسخگویی و پیگیری شده و مابقی تماسها از طریق سامانههای گویا و بر خط راهبری شده است. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: بیشترین دلیل تماس با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفا نیز به ترتیب مربوط به ارتباط با سامانه گویای 122، قطعی آب و اعلام حوادث ثبت شده است. وی در ادامه بیان داشت: رسیدگی به امور مشترکین، ثبت درخواستهای صوتی، شرکت در نظرسنجی و ارتباط با شرکت مهندسی نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس مشترکین با مرکز مپرای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده است. جزء قاسمی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امکان ارائه غیر حضوری تمامی خدمات را برای مشترکین مهیّا کرده و مشترکین میتوانند این خدمات را از طریق تلفن، اینترنت و پیامک دریافت نمایند. مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: در حال حاضر امکان دریافت تمامی خدمات آب و فاضلاب اعم از پرداخت قبوض، ثبت حوادث، خرید انشعاب، گزارش انشعابات غیرمجاز، ثبت رقم کنتور، گرفتگی فاضلاب و … بصورت غیر حضوری امکانپذیر است. انتهای پیام/73002