Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

حزب الله: ترور رهبران مقاومت باعث تحقق اهداف دشمن صهیونیستی نمی‌شود

حزب الله: ترور رهبران مقاومت باعث تحقق اهداف دشمن صهیونیستی نمی‌شود

جنبش حزب الله لبنان ضمن محکومیت ترور یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین، تأکید کرد که این اقدامات فقط باعث افزایش آگاهی ملتهای ما خواهد شد.

حزب الله: ترور رهبران مقاومت باعث تحقق اهداف دشمن صهیونیستی نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل آموزش php، جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز یکشنبه ترور علی رمزی الاسود از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین توسط رژیم موقت صهیونیستی را محکوم کرد. حزب الله با انتشار بیانیه‌ای، تأکید کرد: عملیات ترور رهبران و مسئولان جنبشهای مقاومت، نخواهد توانست اهدافی را محقق کند که دشمن [صهیونیستی] به دنبال آن است، بلکه فقط باعث افزایش آگاهی ملتهای ما خواهد شد. شبکه خبر المیادین ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، این جنایت در زمانی صورت گرفته است که دشمن اسرائیلی، با ضربات نیروهای مقاومت در داخل فلسطین اشغالی، دست به گریبان است. سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، ظهر امروز از ترور علی رمزی الاسود فرمانده ارشد خود در سوریه خبر داد. جهاد اسلامی گفت که الاسود یکی از فرماندهان ارشد سرایا القدس  بوده است که در استان دمشق توسط افراد وابسته به رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. علی الاسود یک پناهنده فلسطینی بوده که خانواده‌اش در سال ۱۹۴۸ از شهر حیفا به سوریه مهاجرت کرده‌اند. او در سال‌های آغازین مهاجرت به عضویت جهاد اسلامی در آمده است. جهاد اسلامی ضمن متهم کردن رژیم صهیونیستی به دست داشتن در این عملیات، تأکید کرد که به تقابل با رژیم صهیونیستی و پاسخ به جنایات این رژیم ادامه خواهد داد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

اعمال مخصوص عید نوروز در مفاتیح‌الجنان

ی مارس 19 , 2023
عید نوروز فارغ از آن که در بین ایرانیان از دیرباز محبوبیت و مقبولیت داشته است،‌ در منابع دینی هم مورد تکریم قرار گرفته و شاهد آن هستیم که در کتاب مفاتیح‌الجنان، شیخ عباس قمی آداب مخصوصی را برای این روز در نظر گرفته است.