Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

سخنگوی حماس: دشمن در شکستن موج مقاومت در کرانه باختری ناکام ماند

سخنگوی حماس: دشمن در شکستن موج مقاومت در کرانه باختری ناکام ماند

سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی با اشاره به ناکامی دشمن صهیونیستی در شکستن موج مقاومت در کرانه باختری، تأکید کرد که مقاومت در حال افزایش است.

سخنگوی حماس: دشمن در شکستن موج مقاومت در کرانه باختری ناکام ماند

به گزارش گروه بین‌الملل آموزش php، «محمد حماده» سخنگوی حماس در قدس اشغالی گفت که دشمن در شکستن موج مقاومت در کرانه باختری ناکام ماند.

وی در گفت‌گو با وبگاه «المسیرة» گفت: «دشمن گمان می‌کرد اندیشه مقاومت را از اذهان فلسطینیان پاک خواهد کرد اما با نسل جدیدی مواجه شد که با وجود آنکه انتفاضه را مشاهده نکرده اما با قدرت در برابر دشمن می‌ایستد».

وی افزود که شکست دشمن در برابر مقاومت باعث شده که به ترمیم چهره خود با استفاده از برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس روی بیاورد.

حماده همچنین گفت: « دشمن هرگز نمی‌تواند در راهپیمایی پرچم پیروزی محقق کند؛ از کدام پیروزی سخن می‌گوید وقتی هزاران نظامی را مستقر می‌کند تا پرچم خود را برافراشته کند؟».

وی با اشاره به اینکه پاسخ مقاومت تنها به غزه منحصر نیست و دشمن مسئول کامل تجاوزات علیه مسجدالأقصی است، تأکید کرد: «همه گزینه‌ها روی میز است و پیش از این در جبهه‌ها و میادین مختلف با تجاوزات علیه قدس مقابله کردیم».

 

پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

واکنش مشاور امنیت ملی کاخ سفید به ورود یک مزاحم به خانه‌اش

پ مه 18 , 2023
مشاور امنیت ملی کاخ سفید بدون ارائه توضیح یا جزئیاتی درباره ورود غیرقانونی شخص ناشناس به خانه‌اش، گفت که به سرویس مخفی آمریکا اعتماد کامل دارد.