Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

سرلشکر سلامی: اقتدارآفرینی ما در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌های سردار طهرانی‌مقدم است

سرلشکر سلامی: اقتدارآفرینی ما در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌های سردار طهرانی‌مقدم است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اقتدارآفرینی و توان‌افزایی دفاعی امروز در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سردار طهرانی‌مقدم است.

سرلشکر سلامی: اقتدارآفرینی ما در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌های سردار طهرانی‌مقدم است

به گزارش گروه سیاسی آموزش php، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، ایمان، خلوص، خستگی‌ناپذیری و مهربانی را از مهم‌ترین وجوه شخصیتی وی برشمرد و اظهار کرد: حاج حسن زندگی پرثمری داشت و اقتدارآفرینی و توان‌افزایی دفاعی امروز به‌ویژه در حوزه موشکی مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های این سردار بی ادعا و مجاهد خستگی‌ناپذیر است. سرلشکر سلامی ادامه داد: شهید طهرانی‌مقدم هیچ‌گاه از عدم حصول نتیجه ناامید نمی‌شد و توکل به خداوند متعال و اخلاص در کنار پشتکار بی‌نظیر عامل به ثمر رسیدن دستاورد‌های ارزشمندی توسط حاج حسن و همرزمانش بود. فرمانده کل سپاه نقش شهید طهرانی‌مقدم در اقتداربخشی و توان‌افزایی دفاعی انقلاب، نظام اسلامی و امت اسلام را منحصر به فرد برشمرد و گفت: اوج شایستگی افرادی همچون حاج حسن و حاج قاسم عزیز ما این است که به رغم برکات و نعمات فراوان آنان برای عزت اسلام، خداوند متعال آنان را گلچین کرد و به فیض شهادت نائل شدند؛ هرچند برکات این شهدای والامقام پس از شهادت کمتر از دوران حیات نیست. سرلشکر سلامی با اشاره به جمله سنگ مزار شهید طهرانی‌مقدم مبنی بر اینکه «اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند»، افزود: امروز با مشاهده آثار زوال دشمنان به‌ویژه صهیونیست‌های غاصب و کودک‌کش، خواسته و آرزوی حاج حسن که در مسیر دفاع از مظلوم و اقتدار امت اسلام تلاش‌های زیادی داشت؛ به فضل الهی به‌زودی محقق خواهد شد. فرمانده کل سپاه از حاج حسن طهرانی‌مقدم به‌عنوان یکی از پیشگامان قدرت اسلام نام برد و عنوان کرد: امروز مسیر اقتدارآفرینی و راه نورانی که گام‌های اولیه آن توسط حاج حسن محکم و استوار برداشته شد؛ به برکت خون پاک این شهید والامقام در جریان است. همچنین در این دیدار خانواده شهید طهرانی‌مقدم ضمن تشریح ویژگی‌ها و فضائل شخصیتی حاج حسن طهرانی‌مقدم، به بیان خاطراتی از این شهید والامقام پرداختند. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

دادگستری تهران: با رواج‌دهندگان برهنگی مقابله می‌شود/ اختصاص شعب ویژه برای برهم‌زنندگان امنیت روانی در فضای رسانه‌ای

ش مه 13 , 2023
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف اقدامات فرهنگی و آموزشی را می‌طلبد، اما با قانون گریزان و با افرادی که عامدانه بدنبال رواج برهنگی در کف خیابان هستند، مقابله و از اینگونه سو رفتار‌ها جلوگیری خواهد شد.