Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

ظرفیت تولید برق در کشو رهفت هزار مگاوات افزایش یافته است

ظرفیت تولید برق در کشو رهفت هزار مگاوات افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به تکمیل یک پست برق 400 کیلواتی در آینده نزدیک گفت: در یک سال و نیم منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۲ عددی نزدیک به ۷ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده که تقریبا مساوی با کل ظرفیتی است که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده بود.

ظرفیت تولید برق در کشو رهفت هزار مگاوات افزایش یافته است

به گزارش آموزش php از قم، یوسف صادقی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه بعد از استقرار دولت جدید تفاوت در رویکرد دولت قالب لمس و مشهود بود، گفت: با وجود نا ترازی ۲۰ هزار مگاواتی برق در سال ۱۴۰۰ به لطف الهی و با اهتمام وزیر نیرو و سایر مدیران در سال ۱۴۰۱ در بخش مسکونی قطعی برق نداشتیم و بخش صنعت و کشاورزی هم با کمترین مشکل مدیریت شد. وی تصریح کرد: در یک سال و نیم منتهی به اردیبهشت ۱۴۰۲ عددی نزدیک به ۷ هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شد که تقریبا مساوی با کل ظرفیتی است که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده بود. مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با بیان اینکه باید در زمینه اصلاح الگوی مصرف فرهنگ سازی شود، گفت: یک پست ۴۰۰ که برنامه عقب افتاده چندین ساله بود با کار جهادی همکاران در حال تکمیل است و امیدواریم در اوج پیک در مدار قرار گیرد و بتوانیم بهترین خدمت را به مردم شریف قم داشته باشیم. پایان پیام/78023

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

رئیسی در دیدار با رئیس مجلس مشورتی اندونزی : گسترش روابط ایران و اندونزی به نفع جهان اسلام است

س مه 23 , 2023
رئیس‌جمهور گفت: اندونزی کشوری مهم و دارای جایگاهی ممتاز در جنوب شرق آسیا است و گسترش روابط دو کشور به نفع جهان اسلام و مسلمانان است.