Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

ماجرای تخلف صورت گرفته در دفتر شهردار چیست؟

ماجرای تخلف صورت گرفته در دفتر شهردار چیست؟

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص تخلف صورت‌گرفته در دفتر شهردار تهران گفت: بنده موضوع را از دفتر شهردار، شهردار تهران و مسئولین نظارتی پیگیری کردم و مشخص شد که اصلا تخلف صورت‌گرفته مالی نبوده و ربطی هم تخلف به مدیریت شهری نداشته است.

ماجرای تخلف صورت گرفته در دفتر شهردار چیست؟

علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آموزش php در خصوص تخلف صورت‌گرفته در دفتر شهردار تهران گفت: بنده موضوع را از دفتر شهردار، شهردار تهران و مسئولین نظارتی پیگیری کردم و مشخص شد که اصلا تخلف صورت‌گرفته مالی نبوده و ربطی هم تخلف به مدیریت شهری نداشته است. وی ادامه د اد: شناسایی این فرد توسط دفتر شهردار بوده و  سریعا موضوع در دستگاه‌های نظارتی مطرح و فرد بازداشت شده است. وی در پاسخ به این پرسش که تخلف فرد چه بوده است، گفت: دستگاه‌های نظارتی در حال پیگیری هستند و قطعا خودشان اگر صلاح بدانند دلیل را اعلام می‌کنند. در حال حاضر موضوع در حال بررسی است. وی به صحبت‌های یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص این تخلف اشاره کرد و گفت:‌ این عضو از جایگاه نظارتی می‌توانند موضوعاتی را پیگیری کنند و حق تذکر دارند و ایرادی هم ندارد. البته بنده امروز که با ایشان صحبت کردم، این عضو می‌دانست که شهرداری خودش این تخلف را کشف و به دستگاه‌های نظارتی اطلاع داده است. وی با تأکید بر اینکه موضوع تخلف شهری نبوده است، گفت: عده‌ای در چند روز گذشته به دنبال عقده‌پراکنی سیاسی بودند و می‌خواستند تخریب انجام دهند، اما باز هم می‌گویم که خود دفتر شهردار این فرد را به دستگاه نظارتی معرفی کرده است. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

گروسی: با وجود مشکلات زیاد، عملکرد استقلال قابل قبول است/ حرف‌های ویسی از رفتار ساپینتو زشت‌تر بود

ی مه 7 , 2023
مهاجم اسبق استقلال گفت: با وجود مشکلات زیاد مالی و مدیریتی، ساپینتو استقلال را آماده نگه داشت و عملکرد تیمش قابل قبول بوده است.