Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

وضعیت مشاورین املاک بررسی می‌شود/ لزوم شناسایی عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن و زمین

وضعیت مشاورین املاک بررسی می‌شود/ لزوم شناسایی عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن و زمین

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر بازرسی از یک هزار و ۴۳ واحد مشاوره املاک در زنجان تا پایان هفته گفت: این بازرسی با هدف بررسی وضعیت پروانه کسب و نحوه فعالیت آن‌ها انجام می‌شود.

وضعیت مشاورین املاک بررسی می‌شود/ لزوم شناسایی عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت مسکن و زمین

به گزارش آموزش php از زنجان، مجید گلشنی رئیس سازمان صمت استان زنجان با اعضای هیات رئیسه اتحادیه مشاورین املاک دیدار کرد. این دیدار با هدف بررسی وضعیت مشاورین املاک نحوه صدور مجوز و نظارت بر فعالیت آنان و با حضور معاون بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت، رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف و اعضای هیات رئیسه اتحادیه مشاورین املاک برگزار شد.  رئیس سازمان صمت استان زنجان در این دیدار بررسی میزان تاثیر‌گذاری مشاورین املاک بر قیمت مسکن و زمین در زنجان مهمترین دستور کار این جلسه عنوان و اظهار کرد: بنا به پیگیری‌های انجام شده در دستگاه‌های نظارتی و قضایی مقرر شد تا آخر هفته همه واحدهای صنفی این‌ اتحادیه که بالغ بر یک هزار و ۴۳ مورد است مورد بازرسی و وضعیت پروانه کسب و نحوه فعالیت آنان بررسی شود. مجید گلشنی بر شناسایی عوامل مهم  و میزان تاثیرگذاری آنها در افزایش قیمت مسکن و زمین تاکید کرد و گفت: بی‌شک با تحقق این امر اولویت‌ها در حوزه عمل و اقدام مناسب مشخص خواهد شد.  وی افزود: طی دو روز اخیر ۲۷ پروانه کسب مشاورین املاک باطل شده است. در این جلسه اعلام شد، در زنجان حدود ۱۵۹ هزار خانواری، به ازای هر ۱۵۹ خانوار یک مشاور املاک در زنجان فعالیت می‌کند. فعالان حوزه مسکن و ساختمان مهمترین دلیل افزایش قیمت مسکن را افزایش قیمت مصالح ساختمانی اعلام و تاکید کردند:  استیجاری بودن محل فعالیت مشاورین املاک  عامل مهمی در عدم نظارت مستمر و کافی بر فعالیت این صنف است. لطفی رئیس اتحادیه مشاورین املاک نیز از ارائه آموزش‌های لازم توسط اساتید دانشگاهی و حوزه ثبت اسناد به متقاضیان ورود به صنف مشاورین املاک خبر داد. پایان پیام/۷۳۰۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

ادارات خراسان‌شمالی شنبه حضوری شدند/مدارس شهری کماکان مجازی هستند

پ ژانویه 19 , 2023
سخنگوی ستاد مدیریت بحران خراسان شمالی گفت: طبق آخرین تصمیمی که در ستاد مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اتخاذ شد، ساعت کاری ادارات شنبه از ساعت ۹ و ۳۰ تا ۱۴و ۳۰ دقیقه و مدارس شهری نیز به صورت مجازی فعالیت می‌کنند.