Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

تولید هزار و 500 لیتر گلاب در جشنواره گلاب‌گیری شهر مجلسی

تولید هزار و 500 لیتر گلاب در جشنواره گلاب‌گیری شهر مجلسی

جشنواره گل و گلاب‌گیری در مزرعه 4 هکتاری گل محمدی شهر مجلسی با حضور مردم برگزار و در طی آن، هزار و 500 لیتر گلاب تولید شد.

تولید هزار و 500 لیتر گلاب در جشنواره گلاب‌گیری شهر مجلسی

به گزارش آموزش php از مبارکه، جشنواره گل و گلاب‌گیری در شهر مجلسی با حضور مردم و مسؤولان برگزار شد که در آن از ۴ هکتار زمین از اراضی شهر مجلسی گل محمدی گرفته و هم‌زمان در حضور مردم آیین گلاب‌گیری انجام شد.

  کشت ۴ هکتار گل محمدی در شهر مجلسی حمیدرضا رجبی، شهردار شهر مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به برگزاری جشنواره گل و گلاب‌گیری شهر مجلسی اظهار داشت: امسال توانستیم در مزرعه گل محمدی شهر مجلسی ۴ هکتار گل محمدی کشت داشته باشیم. وی با بیان اینکه نام مزرعه گل محمدی شهر مجلسی به اسم بهشت محمدی مجلسی گذاشته‌شده است، افزود: شهرداری مجلسی در آینده برنامه دارد با تأمین آب به‌ صورت قطره‌ای این مزرعه را به ۱۰ هکتار کشت برساند. رجبی با اشاره به اشتغال‌زایی این مزرعه برای مردم شهر مجلسی، گفت: در مزرعه بهشت محمدی مجلسی به صورت مستقیم برای دو نفر و غیرمستقیم برای ۱۰ نفر اشتغال‌زایی انجام‌شده است. تولید ۱۵۰۰ لیتر گلاب در جشنواره گل محمدی مجلسی همچنین عصمت حمزه‌ای نژاد، رئیس شورای اسلامی شهر مجلسی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در سال گذشته مزرعه گل محمدی شهر مجلسی با ۳ هکتار زمین توسط پیمانکار شروع به کار کرد. وی با اشاره به اینکه در سال جاری مزرعه گل محمدی به ۴ هکتار توسعه داده‌ شده است، افزود: بعد از اتمام کار پیمانکار، چند نفر از نیروهای شهرداری بعد از گذراندن دوره‌های گلاب‌گیری در قمصر و کاشان و خرید تجهیزات در محوطه پارک ارم شروع به گلاب‌گیری کردند. حمزه‌ای نژاد ادامه داد: در جشنواره گل و گلاب‌گیری حدود ۱۵۰۰ لیتر گلاب گرفته شد و قرار است در سال آینده با توسعه مزرعه گل محمدی مجلسی و ایجاد یک مکان خاص، تولید گلاب را افزایش دهیم.

 

پایان پیام/۶۳۱۱۰/ی

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

اجتماع دختران ماه در شهرقدس+فیلم

ی مه 21 , 2023
به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت، جشن بزرگ دختران ماه با حضور خادمان حرم حضرت معصومه(س) و خادمیاران امام رضا(ع) در جوار شهدای گمنام شهرقدس برگزار شد.