Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

حماس: سکوت جامعه بین‌الملل باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود

حماس: سکوت جامعه بین‌الملل باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.

حماس: سکوت جامعه بین‌الملل باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود

به گزارش گروه بین الملل آموزش php، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد روز جمعه در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به نوار غزه گفت که سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایت اشغالگران علیه ملتمان در غزه، باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود. وی در ادامه سخنانش گفت: «سکوت جامعه بین المللی درباره جنایت اشغالگران،  ادامه منطق استانداردهای دوگانه در تعامل با موضوع فلسطین است». وزارت بهداشت غزه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد حملات رژیم صهیونیستی در سه روز گذشته به منطقه غزه، تاکنون منجر به شهادت ۲۹ نفر شده است. به نوشته المیادین، طبق این اطلاعیه از میان این شهدا، شش تن کودک و سه نفر هم زن هستند. ۹۳ نفر دیگر نیز تاکنون زخمی شده‌اند. تجاوز وحشیانه رژیم موقت صهیونیستی، روز پنجشنبه، برای سومین روز متوالی  ادامه داشت؛ به نحوی که صهیونیست‌ها به هدف قرار دادن مواضع مقاومت در نوار غزه ادامه دادند. مقاومت فلسطین نیز در دومین روز تجاوز صهیونیست‌ها، پاسخ موشکی و راکتی خود علیه صهیونیست‌ها را آغاز کردند و تا به این لحظه ادامه دارد. پایان پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

۱۰ واقعیت تلخ از جهان که باید بدانید!

ج مه 12 , 2023
حدود ۴۵۰ میلیون کودک در مناطقی زندگی می‌کنند که در معرض آسیب‌های شدید یا خیلی شدید ناشی از آب قرار دارند. این بدین‌ معناست که این کودکان آب کافی برای رفع نیازهای‌شان در اختیار ندارند.