Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

زنده گیری مار 130 سانتی‌متری توسط آتش نشانان گرگان

زنده گیری مار 130 سانتی‌متری توسط آتش نشانان گرگان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از زنده گیری یک مار کبری به طول 130 سانتی‌متر توسط آتش‌نشانان گرگان خبر داد.

زنده گیری مار 130 سانتی‌متری توسط آتش نشانان گرگان

به گزارش آموزش php از گرگان، موسی الرضا صفری شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ظهر چهارشنبه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی‌ بر وجود یک حلقه مار سمی در جاده «شصت کلاته» در ساختمان های در حال ساخت بیمارستانی، بلافصله نیرو‌های امدادی ایستگاه پنج به محل اعزام شدند. وی افزود: پس از دقایقی از حضور نیروهای آتش‌نشانی به محل، مار کبری یا به اصطلاح کفچه مار را زنده‌گیری و با مراجعه به ایستگاه مربوطه تحویل عوامل محیط زیست دادند. رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تاکید کرد: بزرگی این مار در حدود ۱۳۰ سانتی‌متر بود که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین کارگران محل شده بود. صفری گفت: همشهریان در صورت مشاهده مار یا هر خزنده و حیوانی، ضمن حفظ خونسردی به سرعت با شماره تلفن ۱۲۵ تماس گیرند تا مامورین آتش نشانی نسبت به گرفتن آن حیوان یا خزنده اقدام کنند. انتهای پیام/۸۳۰۰۴

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

وقتی لیبرال‌ها و سکولارها امام خمینی(ره) را معرفی می‌کنند

پ ژوئن 1 , 2023
گاهی افراد برای توجیه افکار و سیاست‌های خود و اصرار بر مقبولیت اندیشه‌هایشان دست به تحریف یا برداشت نابجا از عقاید شخصیت‌های بزرگی مانند امام خمینی (ره) می‌زنند.