Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

سیف‌الله‌پور: هنوز هم می‌گویم تبلیغات محیطی را راه نمی‌دهیم/ تمام تمرکز مطهری روی بازی استقلال است

سیف‌الله‌پور: هنوز هم می‌گویم تبلیغات محیطی را راه نمی‌دهیم/ تمام تمرکز مطهری روی بازی استقلال است

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هنوز هم می‌گویم تا زمان مشخص نشدن سهم نساجی از تبلیغات محیطی، تابلوهای مربوط به این موضوع را برای دیدار با استقلال به ورزشگاه راه نمی‌دهیم.

سیف‌الله‌پور: هنوز هم می‌گویم تبلیغات محیطی را راه نمی‌دهیم/ تمام تمرکز مطهری روی بازی استقلال است

ایزد سیف‌الله پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آموزش php، درمورد آخرین وضعیت ورود تابلوهای مروبط به تبلیغات محیطی به ورزشگاه وطنی قائمشهر برای بازی نساجی و استقلال، اظهار داشت: ما همچنان سر حرف خود هستیم. تا زمانی که سهم باشگاه نساجی از تبلیغات محیطی و مبلغی که باید به ما بدهند، مشخص نشود اجازه نمی‌دهیم تابلوها وارد ورزشگاه شود. همین امروز به کشوری‌فر گفتم درخواست زیادی نداریم و فقط سهم خودمان را می‌خواهیم . باید سهم نساجی از تبلیغات محیطی مشخص شود. وی افزود: اگر موضوع برعکس می‌شد یعنی باشگاه نساجی بابت احکام کمیته وضعیت به بازیکنان یا به خود فدراسیون بدهکار بود، چه اتفاقی می‌افتاد؟ مگر نمی‌گفتند تا زمان تسویه حساب بدهی‌ها، اجازه ثبت قرارداد بازیکن جدید ندارید، چرا اکنون حق باشگاه نساجی را مشخص نمی‌کنند؟ آیا گرفتن حق و پیگیری حقوق باشگاه بی قانونی است؟ آیا به این دلیل که دنبال گرفتن حق یک باشگاه خصوصی هستم، باید با من اینگونه برخورد شود؟ گفتم چیز زیادی نمی‌خواهم. مدیرعامل باشگاه نساجی تصریح کرد: می‌پرسم وضعیت قراردادی باشگاه من بابت تبلیغات محیطی چه قدر است و سال گذشته چه قدر دادید؟ آیا با توجه به افزایش 50 تا 70 درصدی قیمت بازیکن نسبت به فصل قبل، درآمد تبلیغات محیطی ما نباید بیشتر شود؟  سیف‌الله‌پور درمورد آخرین وضعیت تیم نساجی در آستانه بازی با استقلال، گفت: تیم شرایط خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. در ورزشگاه وطنی و مقابل هواداران خونگرم خود بازی می کنیم و با این وضعیت احساس می‌کنم بازی خوبی داشته باشیم. وی درخصوص مطرح شدن نام حمید مطهری به عنوان یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی و انصراف وی از این موضوع، توضیح داد: همه تمرکز مطهری در حال حاضر روی  نساجی است و خودش هم مصاحبه‌ای داشت و گفت اگر قرار است مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود، بهترین گزینه امیر قلعه‌نویی است. در حال حاضر هم ما و مطهری به هیچ چیز جز بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم. تمام هم و غم ما روی بازی فردا است. امیدواریم با حمایت هواداران خوب نساجی، بازی خوبی را شاهد باشیم. البته برای باشگاه و مطهری جای افتخار دارد نام این مربی زحمتکش به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی مطرح شود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

اصرار آمریکا بر ماندن در عین الاسد؛ واشنگتن به دنبال نفت و گاز است

د فوریه 27 , 2023
یک منبع مسئول بلندپایه در استان الانبار فاش کرد که افزایش تعداد نیروهای آمریکایی در عین الاسد، به خاطر مسائل جنگی نیست، بلکه واشنگتن به دنبال غارت میادین نفتی و گازی موجود در آن است.