Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

پیام تبریک امیرعبداللهیان در پی موفقیت ناوگروه ۸۶ ارتش در پیمودن دور دنیا

پیام تبریک امیرعبداللهیان در پی موفقیت ناوگروه ۸۶ ارتش در پیمودن دور دنیا

وزیر امور خارجه در پیامی گفت: عملیات ۳۶۰ دریادلان غیرتمند ارتش با ناوشکنی ساخت ایران و انجام دریانوردی‌های طولانی و حرفه‌ای و عبور از دریاها، اقیانوس‌ها و تنگه‌های بین‌المللی، شعار «ما می توانیم» را در میدانی جهانی متجلی ساخت.

پیام تبریک امیرعبداللهیان در پی موفقیت ناوگروه ۸۶ ارتش در پیمودن دور دنیا

به گزارش گروه سیاست خارجی آموزش php، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (جمعه) 29 اردیبهشت ماه در پیامی موفقیت غرورانگیز ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیمودن دور دنیا را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم   یا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطارِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ فَانْفُذُوا لا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطانٍ «الرحمن -۳۳» «اى گروه جنّ و انس! اگر مى‌توانید از مرزهاى آسمان‌ها و زمین نفوذ کنید، نفوذ کنید. هرگز نمى‌توانید مگر به واسطه قدرتى فوق العاده.» عملیات‌ موفقیت‌آمیز و مقتدرانه ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیمودن دور دنیا، با ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مُکران، افتخاری کم نظیر و راهبردی در راستای تحقق توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بهره‌برداری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های عظیم دریا در اقتدار دفاعی کشور و تقویت دیپلماسی دفاعی و احیای قدرت دریایی ایران عزیز است. این موفقیت غرورانگیز را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران، قوای مسلح فداکار و غیور به ویژه نیروی دریایی و فرماندهی و پرسنل ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم. فرزندان برومند ایران مقتدر بار دیگر دیرینگی و قدمت تاریخی حضور ایرانیان در دریانوردی و در پهنه آب‌های بین‌المللی در گذشته را که باعث انتقال فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی به مناطق دیگر دنیا شد، به رُخ جهانیان کشیدند و ضمن ابلاغ پیام صلح و دوستی مردم نجیب و سرافراز ایران به کشور‌ها و ملت‌های جهان، آمادگی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران برای مراودات دوستانه چندجانبه با کشور‌های مختلف را اعلام‌ کردند. عملیات ۳۶۰ دریادلان غیرتمند ارتش جمهوری اسلامی ایران با ناوشکنی ساخت ایران و انجام دریانوردی‌های طولانی و حرفه‌ای و عبور از دریاها، اقیانوس‌ها و تنگه‌های بین‌المللی، هم‌ترازی اقتدار و توان دریایی ایران عزیز با قدرت‌های جهانی را در آب‌های آزاد جهان به نمایش گذاشت و شعار «ما می توانیم» را در میدانی جهانی متجلی ساخت. اینجانب و همرزمان شما در دستگاه دیپلماسی به این موفقیت تاریخی می‌بالیم و توفیق و سرفرازی همه فرزندان غیور ایران اسلامی در نیروهای مسلح به خصوص دریادلان عزیز را از خداوند منان مسئلت می‌کنم. حسین امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

خدمات رسانی کاروان‌های نذر آب به بیش از ۲۰ هزار نفر در خراسان‌جنوبی

ج مه 19 , 2023
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به بیش از ۲۰ هزار نفر از مردم مناطق کم برخوردار استان از خدمات سلامت کاروان‌های نذر آب برخوردار شدند.