Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف| الغوثی به دیدار فینال راه یافت/ دادخواه راهی دیدار رده بندی شد

کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف| الغوثی به دیدار فینال راه یافت/ دادخواه راهی دیدار رده بندی شد

مسابقات مقدماتی سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از ظهر امروز (جمعه) در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد.

کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف| الغوثی به دیدار فینال راه یافت/ دادخواه راهی دیدار رده بندی شد

به گزارش آموزش php، در پایان مسابقات مقدماتی و در کشتی فرنگی مرتضی الغوثی در وزن 130 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت و وحید دادخواه در وزن 97 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد. در کشتی آزاد نیز امیرعلی فریدی در وزن 65 کیلوگرم به گروه بازنده ها راه یافت. نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است: کشتی آزاد: در وزن 57 کیلوگرم مهدی رحیمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایوایلو تیسوف از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بشیر علیلی از مقدونیه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، نماینده کشورمان حذف شد. در وزن 65 کیلوگرم امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کوتارو کیوکا از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت که رقابت های خود را از ظهر فردا برگزار می کند. در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی در دور اول مقابل اوتاری باگوری از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر گرجستانی در کشتی های بعد، الهی از دور رقابت ها کنار رفت. کشتی فرنگی: در وزن 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 سیمون سیمونوویچ از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مغلوب بشیر آزارا از الجزایر شد و با توجه به شکست این حریف، کریمی زاده از دور رقابت ها کنار رفت. در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آنستیس زاریفس از یونان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل فیلیکس بالدوف قهرمان اروپا از نروژ با نتیجه 15 بر 6 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. در وزن 130 کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 شیون اوباتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 1 حسین علیشاهی از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 6 مارین مارینوف از بلغارستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف متی کوسمانن دارنده مدال برنز اروپا از فنلاند می رود. مسابقات رده بندی و فینال اوزان فوق فرداشب (شنبه) برگزار می شود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

نگاهی به «گذرِ خان» و تخم نفرتی که علیه حوزه‌های علمیه پراکنده است

ج مارس 3 , 2023
داستان «گذر خان»، پرکشش پیش می‌رود و مخاطب را با خود همراه می‌کند، اما اگر طول زمان را از آن بگیریم و پرش زمانی فصل آخر را کنار بگذاریم، با یک داستان بلند سروکار خواهیم داشت که نویسنده تا توانسته علیه هم‌لباسانش تخم نفرت پراکنده است.