Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود

یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان قم از برگزاری سی و ششمین یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان قم در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) خبرداد.

یادواره هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز قم برگزار می‌شود

به گزارش آموزش php به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم، مهدی خادمی جمکرانی اظهار کرد: قم این افتخار را دارد که یک ششم از شهدای عزیز استان از فرهنگیان و دانش آموزان هستند. دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان قم افزود: پیام یادواره های شهدا این است که جامعه فرهنگیان و دانش آموزان استان قم امروز نیز همچون گذشته آماده دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب و آرمانهای شهدای گرانقدراست و با تمام وجود در این عرصه گام برخواهد داشت. وی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان ادامه داد: به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای مناسب به دانش آموزان، سی و ششمین یادواره یک هزار شهید فرهنگی و دانش آموز استان همزمان با ایام گرامیداشت روز شهید در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار خواهد شد. خادمی جمکرانی تصریح کرد: این مراسم با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ با برنامه‌هایی همچون سخنرانی، مداحی و اجرای سرودهای حماسی و انقلابی برگزار خواهد شد و همزمان با برگزاری مراسم، معلمان راوی نیز بر سر مزار شهدای فرهنگی در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برای دانش آموزان روایتگری خواهند کرد. یادآور می‌شود، پیش از این، مراسم دیگری نیز به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان، روز ۱۲ آبان سال جاری در آستانه برگزاری دومین کنگره ملی شهدای قم با حضور امیر احمد رضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شده بود. پایان پیام/78023

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

امیرعبداللهیان: آیا آلمان‌ها می پذیرند که اگر هیتلر فرزندی داشت امروز بیاید صدراعظم آلمان شود؟

س فوریه 28 , 2023
وزیر امور خارجه گفت: به وزرای خارجه اروپایی و گوترش گفتم آیا آلمان‌ها می پذیرند که اگر هیتلر فرزندی داشت، امروز صدراعظم آلمان شود؟