Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

آغاز بارش‌های رگباری از عصر جمعه در آسمان مازندران

آغاز بارش‌های رگباری از عصر جمعه در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش‌های رگباری از عصر امروز مهمان استان شده و طی ۱۲ ساعت آینده ادامه خواهد داشت.

آغاز بارش‌های رگباری از عصر جمعه در آسمان مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره پیش‌بینی وضعیت جوی آسمان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش php در مازندران، اظهار کرد: از عصر امروز تا صبح شنبه ۲۷ آبان ماه امسال شاهد بارش‌های رگباری همراه  رعدوبرق، وزش باد نسبتاًشدید موقتی، کاهش دما و احتمال تگرگ در آسمان مازندران هستیم. وی افزود: آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی ، کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده‌ای از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می‌شود. معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: این سامانه بارشی سطح استان به‌ویژه مناطق جلگه‌ای تا میان‌بند نواحی مرکزی و شرقی استان را فرامی‌گیرد، تصریح کرد: اسدی بیان کرد: باتوجه به این سامانه بارشی، احتیاط در تردد جاده‌ای، پرهیز از اسکان درکنار رودخانه‏‌ها و پرهیز از صعود به ارتفاعات ، مقاوم‌سازی سازه‏‌های کم مقاوم و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید قرار دارد. وی با اشاره به اینکه صبح شنبه این سامانه از آسمان مازندران خارج می‌شود، تصریح کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روزهای شنبه تا دوشنبه شاهد آسمانی صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دما در استان مازندران هستیم. پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

تردد خودروها از روی پل عنافچه میسر می‌شود

ج نوامبر 17 , 2023
با انجام اقدامات فنی و نصب کابل‌های پاشنه پل شناور از سوی متخصصان گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی ارتش تردد خودروهای سواری از روی پل عنافچه امکان‌پذیر می‌شود.