Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

بارش‌های پراکنده و خفیف غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد

بارش‌های پراکنده و خفیف غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از اواسط فردا فعالیت سامانه بارشی به صورت افزایش ابر بر روی استان شروع خواهد شد و سبب بارش‌های پراکنده و خفیفی و مه آلودگی در برخی از مناطق غربی و جنوبی استان خواهد شد.

بارش‌های پراکنده و خفیف غرب و جنوب اصفهان را فرا می‌گیرد

مینا معتمدی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز  آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود. وی افزود: در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان شهر اصفهان شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در محدوده ناسالم برای گروه حساس وجود دارد. معتمدی بیان کرد: از اواسط  فردا فعالیت سامانه بارشی به صورت افزایش ابر بر روی استان شروع خواهد شد و سبب بارش‌های پراکنده و خفیفی و مه آلودگی در برخی از مناطق غربی و جنوبی استان خواهد شد. کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه میزان بارش این سامانه قابل توجه نخواهد بود، گفت: روز سه شنبه آسمان کمی ابری، گاهی وزش باد و در شب و اواخر وقت افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.  وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۶ و کمینه فردا صبح صفر درجه و بویین میاندشت با منفی ۴ و خوروبیابانک با ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود. پایان پیام/۶۳۱۰۱/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

طرح ارتش انگلیس برای حمله موشکی به مواضع ارتش یمن

ی دسامبر 31 , 2023
نشریه انگلیسی از طرح تحریک آمیز ارتش این کشور برای دست زدن به حملات هوایی علیه مواضع نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ خبر داد.