Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

بانک‌ها برای حمایت از بخش تولید کردستان ملزم شوند

بانک‌ها برای حمایت از بخش تولید کردستان ملزم شوند

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با توجه به اینکه کردستان در رتبه‌های آخر صنعت قرار دارد بتید بانک‌هایی که منابع و مصارف زیر 80 درصد دارندبه حمایت از بخش تولید در استان ملزم شوند.

بانک‌ها برای حمایت از بخش تولید کردستان ملزم شوند

به گزارش آموزش php از سنندج، عبدالله کاردانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت و تجلیل از واحدهای صنعتی و معدنی نمونه کردستان اظهار کرد: قطار توسعه هر منطقه از تونل تولید می‌گذرد از این رو توجه به فعالین و سرمایه‌گذاران حوزه تولید ضروری است. وی افزود: برگزاری جلسات و در نظر گرفتن آیتم‌های تشویقی و حمایتی برای تولیدکنندگان باید به عنوان یک ضرورت مهم مورد توجه قرار بگیرد. کاردانی با بیان اینکه تامین امنیت سرمایه‌گذاری از مولفه‌های مهم در رونق تولید است، عنوان کرد: به اختصاص اعتبارات لازم به منظور اعطای سرمایه در گردش تولیدکنندگان، نوسازی ماشین‌آلات، توسعه خطوط تولید با توجه به امکانات لازم که می‌تواند منجر به توسعه همزمان تولید و اشتغال شود، توجه شود. رئیس خانه صنعت و معدن کردستان اضافه کرد: با توجه به اینکه کردستان در صنعت رتبه‌های آخر دارد باید از موضوع منابع و مصارف معاف شود و یا بانک‌هایی که منابع و مصارف زیر 80 درصد دارند با اختصاص خط اعتباری ویژه از بانک مرکزی خود به حمایت از بخش تولید ملزم شوند. وی با بیان اینکه نقش بخش خصوصی در تولید اجتناب‌ناپذیر است، گفت: خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان برای حمایت از بخش تولید در هر حوزه‌ای آمادگی کامل دارد. کاردانی افزود: اجرای طرحی همانند دوشنبه‌های تولید در سال جاری یکی از برنامه‌های تاثیرگذار در استان بوده است. رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان اعلام کرد: طرح دوشنبه‌های تولید جدای از اینکه مسوولان را در جریان وضعیت تولید قرار می‌دهد فرصتی ایجاد کرده تا تولیدکنندگان مشکلاتشان را در محل فعالیتشان مطرح کنند. وی با اشاره به اینکه اساس رشد تولید در هر جامعه‌ای ایجاد زیرساخت‌های لازم است، عنوان کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم در حوزه تولید ایجاد شهرک صنعتی است. کاردانی اضافه کرد: همه دستگاه‌های ذیربط باید در تخصیص اعتبارات و خدمات برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه رونق تولید تلاش کنند و شهرک‌های صنعتی را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهند. وی در پایان خواستار اختصاص اعتبارات کافی برای تملک زمین و راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در استان شد. انتهای پیام/2330/71

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

فروشندگان آب در همدان مورد تایید آبفا نیستند

ی ژانویه 7 , 2024
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه آب همدان سالم است گفت: فروشندگان آب در شهر همدان مورد تایید ما نیستند چراکه آب را از منابع نامشخص و غیر بهداشتی، حمل و به مردم می‌فروشند.