Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

حماس: ما در اطراف بیمارستان الشفاء نیستیم

حماس: ما در اطراف بیمارستان الشفاء نیستیم

جنبش مقاومت اسلامی حماس ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حضور نیروهای خود در اطراف بیمارستان الشفاء را رد کرد و آن را بهانه‌ای برای گرفتن جان بیماران و نوزادان در این بیمارستان خواند.

حماس: ما در اطراف بیمارستان الشفاء نیستیم

به گزارش گروه بین الملل آموزش php، جنبش مقاومت حماس در غزه در بیانیه‌ای ادعاهای اسرائیل درباره حضور نیروهای مقاومت در اطراف بیمارستان الشفاء را رد و تاکید کرد که ما در اطراف این بیمارستان نیستیم. حماس مجددا از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست برای انتقال سوخت به بیمارستانهای غزه و راه اندازی آنها مداخله کنند. حماس در این بیانیه تاکید کرده است که اشغالگران برای انتقال تنها 300 لیتر سوخت به بیمارستان الشفاء درد و رنج بیماران را نادیده گرفته و به نوزادان در بیمارستان آسیب رسانده‌اند. نظامیان رژیم صهیونیستی از چند روز گذشته به بهانه حضور نیروهای حماس در اطراف بیمارستان الشافء با تانک و خودروهای زرهی این بیمارستان را به محاصره درآورده‌اند. این درحالیست که برخی از نوزادان در بخش آی سی یو به دلیل نبود اکسیژن و دیگر امکانات جان خود را از دست داده و جان دهها نوزاد دیگر در خطر است. گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «سخنگوی ارتش اسرائیل برای تبرئه خود از کشتار کودکان، اکاذیب و ادعاهای نادرست پخش می‌کند». در این بیانیه تاکید شده است: «ارتش اشغالگران با حمله و بمباران علیه ۵ بیمارستان [در نوار غزه]، قتل عام مرتکب شده است». گروه‌های فلسطینی گفتند: «ما از سازمان ملل خواستیم که برای افشای حقایق، پاسخگو کردن و جلوگیری از جعل حقایق، از بیمارستان‌های غزه بازدید کند». این بیانیه همچنین افزود: «تلاش اشغالگران برای نشان دادن ظاهری انسان دوستانه از خود، پس از عدم اثبات ادعاهایشان مبنی بر نظامی‌ بودن بیمارستان‌ها صورت گرفت». پایان پیام/م

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

صنایع معدنی لرستان نیازمند پایانه صادراتی است

د نوامبر 13 , 2023
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت لرستان بر راه‌اندازی پایانه صادراتی صنایع معدنی در استان تاکید و تصریح کرد: در سازمان توسعه تجارت و صمت آمادگی این را دارد که نسبت به صدور مجوز به بخش خصوصی جهت احداث این پایانه اقدام کند.