Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

خبر خوب| اعلام آمادگی بیش از ۴ میلیون ایرانی برای اعزام به غزه

خبر خوب| اعلام آمادگی بیش از ۴ میلیون ایرانی برای اعزام به غزه

این روزها غیرت دینی امت اسلامی به جوش آمده و همه چشم انتظار هستند که به یاری مردم مظلوم غزه بشتابند، حال در ایران اسلامی نیز بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر برای اعزام به غزه اعلام آمادگی کرده‌اند.

خبر خوب| اعلام آمادگی بیش از ۴ میلیون ایرانی برای اعزام به غزه

گروه خبر خوب: امروز ۲۸ مهر ماه است، روزی که یکی از سرداران مشروطه به نام ستارخان در سال ۱۲۸۴ قمری در منطقه قراجه داغ (ارسباران) به دنیا آمد. این بزرگ‌مرد تاریخ تشیع ایران که او را به سردار ملی انقلاب مشروطیت می‌شناسیم، نشان داد که یک ایرانی اصیل برای آب و خاکش جان می‌دهد، اما سرزمینش را دست بیگانه نمی‌سپارد. او هر چند سردار ملی بود، اما هیچ گاه مبارزاتش را بدون مشورت از علمای اعلام و مراجع تقلید شروع نمی‌کرد، در واقع تقید او به مبانی دینی موج می‌زد، امری که رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای هم بر آن صحه می‌گذارند و می‌فرمایند: « قهرمانان نامدار تبریز توی جیبشان نامه‌ها و احکام علمای بزرگ را داشتند؛ به آن‌‌ها استناد می‌کردند، تصریح می‌کردند، امثال ستارخان و باقرخان؛ حالا غیر از علمای بزرگی که در این نهضت حضور داشتند. حتی امثال این قهرمانان و رزمندگان دلاور آذربایجان تصریح می‌کردند که پیرو علمای دین و پیرو احکام مراجع تقلیدند؛ این آثار و اسناد مسلم باقیمانده‌ از آن روز این را به ما می‌‌گوید. اینجور نبود که این حرکت یک حرکت بی‌جهت و خودبخودی باشد؛ حرکت دینی بود، از روی احساس غیرت دینی بود. همه متدین بودند در سرتاسر کشور، منتهی بعضی از نقاط به خاطر خصلت‌های بومی ـ آن غیرت، آن شجاعت، آن مردانگی ـ این حرکت دینی را برجسته‌تر کردند».

از سمت راست؛ ستارخان و باقرخان آری! ستارخان؛ مردی بود که نگذاشت امید و مقاومت بمیرد. حال که این روزها بیش‌تر خبرهای خوب ما هم بر محور امید ـ مقاومت و غیرت دینی می‌چرخد به سراغ بسته خبرهای خوب امروز می‌رویم: اعلام آمادگی بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ایرانی برای اعزام به غزه وقتی خبر جنایت‌های رژیم صهیونیستی را می‌شنویم و با دیدن تصاویر دردناک کشتار کودکان و زنان اشک در چشمانمان حلقه می‌زند، با خودمان می‌گوییم کاش آنجا در کنار برادران و خواهران ایمانی‌مان بودیم، این حس و حال ما بعد از «طوفان الاقصی» به گونه‌ای دیگر به غلیان افتاده است، برای همین با شروع پویش «طوفان الاقصی» و با شعار «حریفت منم» تعداد زیادی از ایرانی‌ها با هدف حمایت از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین در باز پس‌گیری اراضی اشعالی فلسطین به این پویش پیوسته‌اند که در هنگام تنظیم این خبر بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار نفر نامشان را در این پویش ثبت‌ کرده‌اند.

حریفت منم إن‌شاءالله به زودی زود همراه با برادران و خواهران فلسطینی‌مان در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند. شما هم برای پیوستن به این پویش می‌توانید با مراجعه به سایت alaqsastorm.com یا ارسال پیام به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ اقدام کنید. حمایت تمام قد مادران ایرانی از مادران فلسطینی دومین خبر خوب امروز ما هم باز بر مدار مقاومت و غیرت دینی می‌چرخد،‌ چرا که مادران ایرانی در حالی که کودکان شیرخواره‌شان را در آغوش گرفته‌اند، با تجمع در برابر دفتر نمایندگی سازمان ملل ضمن همدردی با مادران کودکان شهید غزه، خواستار واکنش سازمان ملل در برابر این فجایا و نسل‌کشی اسرائیلی‌ها شدند. این عشق و محبت مادران ایرانی نشان می‌دهد مسلمانان در هر کجای عالم هم باشند پشت و پناه یکدیگر هستند، هر چند فرسنگ‌ها از هم دور باشند.

مادران ایرانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند یک مهربانی که جلوی واقعه بد را گرفت گاهی شده وقتی قدم می‌زنید چشم‌تان به موردی می‌خورد که می‌گویید کاری انجام دهم قبل از اینکه اتفاق بدی بیفتد و تا وقتی کارتان را به نتیجه نرسد بی‌خیال نمی‌شوید، چون مطمئن هستید شب راحت خوابتان نمی‌برد، مانند کاری که یک شهروند تهرانی در محله جوادیه تهران کرده است، او وقتی می‌بیند لاستیک ماشین وانت مزدا دو پوسته شده است، منتظر می‌ماند تا راننده ماشین بیایید، اما خبری نمی‌شود، برای همین یادداشتی را برای راننده می‌گذارد تا یک مهربانی را  در کارنامه اعمالش ثبت کند.  دنیا با همین مهربانی‌ها زیباتر می‌شود.  

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

فرار 27 هزار صهیونیست از شهرک‌های ‌همجوار لبنان

ج اکتبر 20 , 2023
منابع صهیونیستی خبر دادند که تا کنون ۲۷ هزار شهرک‌نشین از ۲۸ شهرک واقع در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان خارج شده‌اند.