Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

سازمان ملل: حملات اسرائیل، مانع کمک‌رسانی به مردم غزه است

سازمان ملل: حملات اسرائیل، مانع کمک‌رسانی به مردم غزه است

دفتر هماهنگی امور بشردوستانه در سازمان ملل بامداد پنجشنبه گفت که مقیاس و شدت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مانع کمک‌رسانی به فلسطینی‌ها می‌شود.

سازمان ملل: حملات اسرائیل، مانع کمک‌رسانی به مردم غزه است

به گزارش گروه بین‌الملل آموزش php، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه در سازمان ملل بامداد پنجشنبه گفت که مقیاس و شدت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مانع کمک‌رسانی به فلسطینی‌ها می‌شود. این دفتر طی بیانیه‌ای هشدار داد که قطع شدن راه‌های ارتباطی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی نیز برقراری ارتباط با ساکنین این منطقه و کمک‌رسانی را دشوارتر کرده است. در این بیانیه آمده است: «چالش‌های عملیاتی به دلیل ناامنی، جاده‌های مسدود و کمبود سوخت نیز ارسال کمک‌های انسانی به نوار غزه را ناممکن کرده است». دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اما گفت که با وجود این چالش‌ها، در بازه زمانی ۲۳ تا ۲۶ دسامبر، این سازمان به حدود نیم میلیون آواره فلسطینی که در پایگاه‌های سازمان ملل در جنوب نوار غزه پناه گرفته‌اند، جیره غذایی رسانده است. طبق این گزارش، این دفتر همچنین افزود که سازمان ملل در حال تلاش برای ارسال ۵۰ تُن آرد گندم به ده‌ها نانوایی در نوار غزه است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدا از آغاز حملات رژیم صهیونیستی، تاکنون به ۲۱ هزار و ۱۱۰ نفر رسید.  پیش از این نیز «میگل ماریو دیاز-کانل برمودز» رئیس جمهور کوبا روز چهارشنبه ضمن تروریست خواندن رژیم صهیونیستی، گفت که آنها در نوار غزه مشغول قتل عام و نسل‌کشی فلسطینی‌ها هستند. (جزئیات بیشتر) پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

سقط یا تولد نوزاد مرده نتیجه کمبود یک ریزمغذی

پ دسامبر 28 , 2023
اگر جنینی در رحم مادر میزان مورد نیاز ید دریافت نکند امکان سقط یا تولد مرده این جنین افزایش می‌یابد. ضمن این که کمبود ید در این دوران عوارض جسمی و روانی زیادی برای نوزاد متولد شده نیز به دنبال دارد.