Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

عکس| شاعر فوتبال تماشاگر بازی بزرگ لیگ قهرمانان

عکس| شاعر فوتبال تماشاگر بازی بزرگ لیگ قهرمانان

رونالدینیو امشب برای تماشای دیدار حساس پاری سن ژرمن-بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس حضور دارد.

عکس| شاعر فوتبال تماشاگر بازی بزرگ لیگ قهرمانان

به گزارش آموزش php، شب دوم دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو بازی ادامه پیدا کرده است. در واندا متروپولیتانو اتلتیکو مادرید میزبان دورتموند است و در دیداری حساس‌تر پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به جدال یکدیگر رفته‌اند.

بنابر روایت ورزش سه، برای این دیدار مهم افراد سرشناس زیادی از جمله مدیران دو تیم در ورزشگاه حضور دارند اما فردی که توجه رسانه‌ها را بیشتر از دیگران به خود جلب کرده، رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا و پی‌اس‌جی است.

این اسطوره برزیلی در ورزشگاه حاضر شد و ابتدا به مقابل هواداران رفت. پس از گذراندن لحظاتی با هواداران و تشویق او در استادیوم، رونالدینیو با بازیکنان دو تیم خوش و بش کرد.

بیشتر از دیگران او با کیلیان امباپه صحبت کرد و ستاره پاری سن ژرمن را در آغوش گرفت. پس از دقایقی حضور در کنار زمین او به روی سکوها رفت تا بازی را از آنجا تماشا کند.

یکی از نکات جالب پس از شروع بازی این است که تصویربردار چندین بار تلاش کرد رونالدینیو را در بین تماشاگران به تصویر بکشد اما پیر گسلی، راننده فرانسوی فرمول یک، جلوتر از او مانع مشخص شدن چهره رونالدینیو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

تاکید تهران و بغداد بر تعمیق هر چه بیشتر همکاری‌های دو جانبه

پ آوریل 11 , 2024
وزیران امور خارجه ایران و عراق به صورت تلفنی رایزنی و گفت وگو کردند.