Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

فرمانده ارشد اسرائیلی: عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با شمال انجام می‌شود

فرمانده ارشد اسرائیلی: عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با شمال انجام می‌شود

یک فرمانده ارشد اسرائیلی با اذعان به شکست در کنترل تمامی شهر غزه مدعی شد که اشغال این شهر دو هفته الی یک ماه زمان می‌برد.

فرمانده ارشد اسرائیلی: عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با شمال انجام می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل آموزش php، یک فرمانده ارشد رژیم اسرائیل در گفت‌و‌گو با روزنامه فایننشال تایمز، گفت که عملیات زمینی در جنوب غزه همزمان با بخش شمالی این منطقه انجام خواهد گرفت. این مقام ارتش اسرائیل بدون ذکر نام خود گفت: «به اعتقاد ارتش عملیات در شمال غزه هنوز پایان نیافته و تاکنون فقط عملیات در ۴۰ درصد شهر غزه تکمیل شده است، برای [تسلط] بر بخش شمال دو هفته الی یک ماه زمان لازم است». این فرمانده ارشد اسرائیلی همچنین گفت که در مرحله جدید عملیات زمینی در غزه، حملات در بخش جنوبی به موازات بخش شمالی صورت خواهد گرفت. در همین راستا ساعاتی پس از پایان آتش بس و از سرگیری حملات در نوار غزه، ارتش اسرائیل صبح امروز با پخش اعلامیه‌هایی بر فراز شهر خان یونس در جنوب، این شهر را منطقه جنگی اعلام کرد و از ساکنان آن خواست فورا شهر را تخلیه کنند.  در اعلامیه‌های پخش شده رژیم اسرائیل خطاب به مردم این منطقه آمده است؛«به ساکنان «القراره»، «خیربت خزعا»، «آبادان» و «بانی سهیلا»؛ شما باید فورا این مناطق را تخلیه کنید و در منطقه رفح پناه بگیرید. شهر خان یونس یک منطقه جنگی است». «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش اسرائیل نیز دیروز گفت که «هرتزی هالوی» رئیس ستاد مشترک ارتش، برنامه نظامی لازم برای ادامه جنگ پس از آتش‌بس را آماده کرده است. هرتزی هالوی نیز در اظهار نظری گفته است که جنگ در غزه کوتاه مدت نخواهد بود. آتش‌بس موقت در نوار غزه بعد از شش روز و تبادل تعدادی از اسرا بین صهیونیست‌ها و جنبش مقاومت حماس، با مخالفت و تعلل تل‌آویو در تمدید آن، از بامداد امروز به پایان رسید و بار دیگر صدای مهیب انفجارها و پرواز جنگنده‌ها آرامش نسبی روزهای گذشته را از میان برداشت. طبق گفته وزارت بهداشت دولت حماس در غزه، تاکنون ۲۶ نفر طی این حملات به شهادت رسیده و دهها نفر دیگر زخمی شده‌اند. به گفته فلسطینی‌ها حملات تقریبا تمامی مناطق غزه از شمال تا مرکز و استان رفح در جنوب را در برگرفته و تاکنون چندین خانه مسکونی هدف بمباران‌ها قرار گرفته‌اند. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

سوگنامه‌ای برای بشریت!

ش دسامبر 2 , 2023
پدیده شوم رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ در حال ارتکاب جنایت و تثبیت وضعیت اشغال است. بسیاری از این جنایت‌ها در لابه‌لای صفحات تاریخ گم شده و بسیاری نیز در تاریکخانه سیاست به فراموشی سپرده شده است.