Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!

مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!

معاون پارلمانی رئیس دولت سیزدهم گفت: مهمترین جایی که با دنیا در تعامل است تهران است، با این جمعیتی که تهران دارد تا حالا چرا بحثی مطرح نمی کردند و الان یکباره این بحث مطرح شده است؟

مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!

به گزارش آموزش php، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران گفت: دیروز مجلس یک کار خوبی که انجام داد این بود که اشکالی که شورای نگهبان در مورد طرح اجاره بها گرفته بود را اصلاح کرد. چون الان ما در آستانه تابستان هستیم، این را نمایندگان اصلاح کردند امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر تصویب کنند تا وزارت راه و شهرسازی بتواند به آن عمل کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی ادامه داد: نکته بعدی تحقیق و تفحصی بود که مجلس در مورد سازمان آفات و نباتات داشت که البته بیشتر به دوران دولت قبل یعنی تا ۱۴۰۰ مربوط می شود و یک بحث اجرای ماده ۲۳۴ را داشتیم که مربوط به وزارت بهداشت و بعضی دستگاه ها می شد در مورد کمبود داروها که البته توضیحاتی داده شد که نمایندگان قانع شدند که این به قوه قضاییه ارسال نشود. بالاخره وزارت بهداشت دستگاه های مختلف، صمت، وزارت اقتصاد همه تلاش خودشان را دارند انجام می دهند که این مشکلات برطرف شود و این مساله منتفی شد و دیگر ارجاع به قوه قضاییه نمی شود چون واقعا جرمی صورت نگرفته است؛ البته کمبودهایی بوده و تمام تلاش دولت بر جبران این موارد است.

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود

چ آوریل 24 , 2024
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت که شاگردانش به هدف اول خود در جام ملت‌های آسیا رسیده‌اند.