Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود

مراسم سوگواری ایام فاطمیه از پنجشنبه ۲ آذر تا دوشنبه ۶ آذر ماه، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود

به گزارش آموزش php از ری، به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری آن حضرت به مدت ۵ شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می شود. مراسم سوگواری ایام فاطمیه از پنجشنبه ۲ آذر تا دوشنبه ۶ آذر ماه به مدت ۵ شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود. این مراسم با سخنرانی حجج اسلام میرهاشم حسینی و سید حسین مؤمنی و مرثیه خوانی محمدرضا بذری و الیاس آستی برگزار خواهد شد. به گزارش فارس، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) طبق بعضی روایات ۷۵ روز پس از رحلت پیامبر(ص) و طبق بعضی روایات نیز ۹۵ روز پس از رحلت آن حضرت بوده است. بر همین اساس طبق روایات نخست، روز ۱۳ جمادی الاول و طبق روایات دوم، سوم جمادی الثانی به عنوان تاریخ شهادت حضرت زهرا(س) عنوان شده است و عزاداریها در ایام ۱۳ جمادی الاول به عنوان دهه اول فاطمیه و در سوم جمادی الثانی به عنوان دهه دوم فاطمیه برگزار می‌شود. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

پروازهای عتبات عالیات از مازندران به اوج خود رسید

چ نوامبر 22 , 2023
مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه شاهد اوج سفرهای عتبات عالیات از استان هستیم، گفت: از یک‌شنبه هفته آینده پرواز چهارمین پرواز هم راه‌اندازی می‌شود.