Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی در سطح معابر شهر کرمانشاه، مشکل خاص ترافیکی گزارش نشده است.

مشکل ترافیکی خاصی در سطح معابر کرمانشاه وجود ندارد

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر با بارش نزولات آسمانی در سطح استان و شهر کرمانشاه، مقداری بر سرعت تردد وسایل نقلیه تأثیر گذاشته اما تا به این ساعت با رعایت رانندگان، تصادف خاصی در معابر درون شهری گزارش نشده است. وی ادامه داد: در حال حاضر در ساعات اوج ترافیک هستیم و در برخی از معابر از جمله میدان آزادی، ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم و در بزرگراه‌های غربی و شرقی کرمانشاه نیز ترافیک نیمه سنگین، اما روان است و در طول بلوار شهید بهشتی هم مشکل ترافیک خاصی گزارش نشده است. رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آرام آرام به ساعات پایان کار ادارات و بار برگشت به شهرک‌های حومه و حاشیه‌ای نزدیک خواهیم شد که توصیه می‌شود رانندگان با رعایت کامل قوانین و مقررات ترافیکی از وقوع تصادفات پیشگیری کنند. وی با تأکید به توجه به جلو با توجه به شرایط جوی امروز، گفت: در این شرایط سرعت مجاز ملاک نیست و رانندگان حتما باید رعت مطمئنه را رعایت کنند. خشنودی ادامه داد: توجه به سلامت وسایل نقلیه از جمله کارآیی برف‌پاکن‌ها، منبع شیشه‌شور، بخاری خودرو، سیستم ترمز و حتی توجه به آج لاستیک در این شرایط بسیار ضروری و مهم است. پایان پیام/پ

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

مجلس با ممنوعیت پرداخت کمک‌های دولتی مخالفت کرد

د نوامبر 20 , 2023
نمایندگان مجلس بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را حذف کردند که در آن ممنوعیت برای شرکت های دولتی جهت پرداخت کمک پیش بینی شده بود و هرگونه کمک در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی می‌شد.