Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

موضع‌گیری خواهران مطالبه‌گر نسبت به  هنجارشکنی یک پزشک در آمل

موضع‌گیری خواهران مطالبه‌گر نسبت به هنجارشکنی یک پزشک در آمل

جمعی از خواهران مطالبه‌گر عفاف و حجاب از موضع‌گیری محکم و به‌موقع نماینده ولی فقیه در مازندران تشکر کردند و نسبت به اتفاقات مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن واکنش نشان دادند.

موضع‌گیری خواهران مطالبه‌گر نسبت به  هنجارشکنی یک پزشک در آمل

به گزارش آموزش php از مازندران، جمعی از خواهران مطالبه‌گر عفاف و حجاب از موضع‌گیری محکم و به‌موقع نماینده ولی فقیه در مازندران تشکر کردند و نسبت به اتفاقات مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن واکنش نشان دادند. جمعی از خواهران مطالبه‌گر عفاف و حجاب استان مازندران با آیت‌الله محمدی لائینی دیدار و از مواضع صریح، محکم و به موقع وی نسبت به اتفاقات رخ داده در مراسم تقدیر از پزشک هنجارشکن تشکر کرده و خواستار پیگیری جدی این مسئله و مجازات بازدارنده فرد خاطی و مسوولان حاضر در آن برنامه شدند. در این دیدار آیت‌الله محمدی لائینی باتشکر از دغدغه‌مندی بانوان مطالبه گر گفت: این جسارت و هتک حرمت نسبت به امر حجاب از سوی این پزشک و بدتر از آن بی تفاوتی مسوولان حاضر در آن مراسم موجب جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد  و به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و البته برخوردهای لازم قانونی در این خصوص صورت گرفته و می‌گیرد.

وی با تاکید بر لزوم مطالبه‌گری گروه‌های مردمی و خانواده‌های شهدا افزود: باید گروه‌های مطالبه‌گر و مردمی و خانواده‌های شهدا نسبت به این مسائل در کنار امر به معروف و نهی از منکر مسوولان واکنش مناسب نشان داده که الحمدلله در این خصوص اقداماتی نیز صورت گرفته که باید بیشتر شود. پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی جهان| طلاى بخش مردان و نقره بانوان به ایران رسید

ش اکتبر 28 , 2023
نمایندگان کشورمان در روز نخست مسابقات فیتنس چلنج قهرمانى جهان به مدال طلا و نقره بخش مردان و مدال نقره بخش بانوان دست پیدا کردند.