Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

کشف محوله سنگین ۲۳ میلیاردی کالای قاچاق در بندر گناوه

کشف محوله سنگین ۲۳ میلیاردی کالای قاچاق در بندر گناوه

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: یک فروند شناور با بیش از ۲۳ میلیارد تومان انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه خبر توقیف شد.

کشف محوله سنگین ۲۳ میلیاردی کالای قاچاق در بندر گناوه

به گزارش آموزش php استان بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک فروند شناور با بیش از ۲۳ میلیارد تومان انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه خبر توقیف شد.  وی افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا با استقرار نیروهای دریابانی در گمرکات استان، هوشیاری مرزبانان و همکاری مأموران گمرک، یک فروند شناور باری حامل حجم زیادی انواع ابزارآلات و لوازم یدکی قاچاق در آب‌های بندر گناوه شناسایی و توقیف شد. فرمانده مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: در بررسی شناور توقیف شده، ۱۳ دستگاه موتور دیزل، ۲ دستگاه ژنراتور برق، یک دستگاه پمپ باد و ۲ عدد فن رادیاتور که با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد. وی با اشاره به دستگیری ۲ نفر متهم در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد. فرمانده مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: مرزبانان، با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان‌یافته قاچاق کالا، اجازه هیچ‌گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی را به قاچاقچیان نخواهند داد. پایان پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

«آب شیرین دریا» تا پایان 1403 به زاهدان می‌رسد‌

ی اکتبر 29 , 2023
به گفته مدیرعامل شرکت تامین آب صنایع و معادن، فاز اول خط انتقال آب دریای عمان به استان‌های شرقی کشور در قالب 15 جبهه کاری در دستور کار قرار گرفته است و تعداد جبهه‌های کاری تا ماه آینده به بالای ۳۰ پیمانکار خواهد رسید.