Collecting Moments

Live life with no excuses, travel with no regret ! ! !

گردهمایی امدادگران خراسان جنوبی در گرامیداشت شهدای کرمان

گردهمایی امدادگران خراسان جنوبی در گرامیداشت شهدای کرمان

با حضور کارکنان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی جلسه گرامیداشت شهدای امدادگر و محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان برگزار شد.

گردهمایی امدادگران خراسان جنوبی در گرامیداشت شهدای کرمان

به گزارش آموزش php از بیرجند، با حضورکارکنان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی جلسه گرامیداشت شهدای امدادگر و محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان برگزار شد. محمدعلی کاوس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت دو امدادگر استان کرمان و محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان اظهارداشت: دشمنان قسم‌خورده در تلاش هستند با ایجاد ناامنی در کشور ضمن ایجاد نارضایتی در داخل، وجهه بین‌المللی و اعتبار ایران اسلامی را در منطقه و جهان مخدوش کنند که باید گفت کور خوانده اند. وی ادامه داد: بدخواهان ملت ایران بایستی بدانند با این رذالت‌ها نه تنها هیچ خللی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌شود بلکه ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ‌گونه ضعفی را در اراده پولادین و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند. مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمنان همانطور که از حضورسردار سلیمانی وحشت داشتند امروز هم از زائران و پیروان مکتب حاج قاسم ترس دارند و با این کارها به دنبال عقب راندن عاشقان هستند ولی باید بدانند که تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و مکتب سردار سلیمانی با این حرکات ذلیلانه دشمن بیشتر می شود. کاوسی به حضور همیشگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها اشاره کرد و افزود: در این حادثه نیروهای امدادگر هلال احمر مانند همیشه در لحظات اولیه حضور داشتند و دو شهید جوان را تقدیم کردند. حسین رضا نخعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی هم به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این حقایق ضروری است که بدانیم شهید سلیمانی و شهدای مدافعان حرم چه کاری بزرگ انجام دادند و خطر بزرگی را از سر بشریت و اسلام و ایران کم کردند. وی به جنایت‌های وحشتناک گروهک تروریستی داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: امنیت امروز مرهون رشادت های شهید سلیمانی است. در پایان کارکنان، امدادگران، داوطلبان و  جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در بیانیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند. پایان پیام/د

دیدگاهتان را بنویسید

Next Post

اینجا خانه ما| خط و ربط تربیت دینی فرزندان به حادثه کرمان

ج ژانویه 5 , 2024
حادثه تروریستی گلزار شهدا، تلنگری در ذهنم شده و ترس و امید، هر دو را با هم در جانم می‌پروراند. آیا من آدم خوبی هستم؟ مادر خوب چطور؟ عاقبت ما چه می‌شود؟